پخش مويرگي چيست؟

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین؛ نرم افزاری کامل با امکانات جامع

پخش مويرگي چيست؟

۲۲۲ بازديد
در این مطلب قصد داریم تا شما را کاملا با این قابلیت فروش آشنا کنیم. نرم افزار حسابداری پخش مویرگی هوشمند نوین یک راهکار ویژه نرم افزاری برای انجام عملیات حسابداری برخی شرکت‌های پخش به شمار می‌رود. این سیستم به نحوی طراحی شده که با هزینه بسیار مناسبی می‌تواند نیازهای این قبیل شرکت‌ها را برآورده سازد. در دسترس بودن محصول و نحوه دستیابی به آن، بر تقاضای مشتری تأثیرگذار است. پخش مویرگی یک عنصر اصلی در تمام استراتژی‌های بازاریابی است که حول محور محصول می‌چرخد. این کار به شما کمک می‌کند تا به نوعی به مشتری برسید و درآمد و آگاهی از برند خود را به حداکثر برسانید.

در شرکت‌های پخش و گاها شرکت‌های تولیدی و کارخانجات اغلب از این ماژول استفاده می‌شود. این ماژول را می‌توان بر روی نرم افزار حسابداری تولیدی و پخش اضافه نمود که به منظور بهبود بخشیدن به راندمان مالی این قبیل مشاغل و مراکز پخش و شرکت‌ها، گسترش یافته است. در حقیقت این سیستم نرم افزاری، به صاحبان کسب وکارها کمک می‌کند تا بتوانند حساب‌های مالی خود را ساده‌تر گردانند و از این طریق، از منابع انسانی و زمان خود، بهره‌برداری بهتر و مناسب‌تری داشته باشند. لازم به ذکر است که برنامه پخش مویرگی، در نسخه نوین پلاس هوشمند نوین، وجود دارد.

پخش مویرگی چیست؟

نرم افزار حسابداری سوپر مارکت

به طور کلی لازم به ذکر است که استفاده از نرم افزارهای حسابداری موجب می‌شود تا در امر محاسبات اجناس و هم‌چنین فروش آن‌ها، امنیت خاطر قابل توجهی، ایجاد شود. از طرف دیگر کاربرد این نرم افزار موجب می‌شود تا تعداد مشتریان یک مرکز پخش نیز به دلیل منظم بودن محاسبات و عدم ایجاد مشکل در انتقال محصولات، افزایش قابل توجهی پیدا کند. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری پخش مویرگی، به طور خاص و متناسب با نیازهای یک مرکز پخش یا کارخانجاتی که اقدام به پخش محصولات خود می‌کنند، طراحی و تدوین شده است؛ بنابراین نیازهای اینگونه از مشاغل از جمله ثبت و چاپ فاکتورهای خرید و فروش را برآورده می‌سازد و قابلیت اتصال به کارتخوان بانکی و بارکدخوان را نیز دارد. از طرف دیگر این سیستم، دارای امکانات کاربردی است که در حین کار به کمک صاحبان این کسب وکارها خواهد آمد.

پخش مویرگی سرد چیست؟

به طور معمول، تولید کنندگان کالاهای مختلف، نیازمند ایجاد یک شبکه منسجم و هدفمند هستند تا از این طریق بتوانند به ایجاد بازار فروش و جذب مخاطب، اقدام نمایند. در حال حاضر، دوام هر مجموعه وابستگی کاملی به میزان فروش آن مجموعه دارد. بنابراین از روش‌های مختلفی برای ایجاد شبکه‌های فروش کالا، استفاده می‌شود. یکی از این روش‌های فروش کالاها، ایجاد شبکه پخش مویرگی است. پخش مویرگی، خود، شامل دو شاخه است که به نام‌های پخش مویرگی سرد و گرم شناخته می‌شوند.

در شیوه پخش مویرگی سرد، بازاریابی و فروش محصولات و هم‌چنین تحویل آن‌ها به خریداران و فروشگاه‌ها، در طی دو مرحله انجام می‌گیرد. در مرحله اول این اقدام، بازاریاب با حضور در محل، اقدام به معرفی یک کالا به فروشنده می‌کند و در صورتی که از طرف آن فروشنده، درخواست، داشته باشد فاکتور آن را صادر می‌کند. در مرحله دوم این کار و برای انجام پروژه پخش مویرگی سرد، ماشین حمل محصولات، به آدرسی که از قبل مشخص شده است مراجعه می‌کند و اجناس خود را طبق فاکتور، به فروشنده تحویل می‌دهد. پخش مویرگی سرد در مواقعی کاربرد دارد که کالاهای مورد نظر، دارای تاریخ انقضا نیستند و از جمله مایحتاج ضروری به شمار نمی‌روند.

نرم افزار پخش مویرگی هوشمندنوین به نحوی طراحی شده که قادر است عملیات حسابداری شرکت‌های پخش مویرگی را به بهترین نحو انجام دهد. این نرم افزار برای صنعت پخش و توزیع، متناسب با بازارهای ایران طراحی شده است. این سیستم نرم افزاری، سیستمی کاملا یکپارچه است و برای واحدهای مختلف فروش و توزیع در حوزه‌های پخش مواد غذایی، پخش لبنیات، پخش محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم پزشکی و … مناسب است. از طرف دیگر، صاحبان فروشگاه‌های کوچک، سوپرمارکت‌ها، خرده فروشی‌ها و تک فروشی‌ها نیز می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری پخش مویرگی

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین دارای ویژگی‌های کاربردی بسیار زیادی است. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، طراحی ساده و پنل کاربری آسان آن است که به شیوه‌ای کاملا استاندارد، طراحی شده است. در عین حال، این سیستم، تمامی جزئیات مورد نظر و دلخواه فروشندگان و پخش کنندگان محصولات را پاسخ می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم نرم افزاری حسابداری، داشتن محیط گرافیکی بسیار مناسب است که موجب می‌شود کاربران این نرم افزار با استفاده مکرر از این سیستم، خسته نشوند. از دیگر ویژگی‌های این سیستم یکپارچه، آلارم تاریخ انقضای محصولات است که می‌تواند به فروشندگان اینگونه محصولات، کمک قابل توجهی نماید.

بهترین نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هم‌چنین تعیین چند قیمت برای یک کالا، چاپ اتیکت قیمت برای محصولات و قیمت گذاری دستی و اتوماتیک و گزارش‌های سریع و متنوع نیز از دیگر مزایای به کارگیری بهترین نرم افزار حسابداری هوشمند نوین است. از طریق کاربرد این سیستم، هم‌چنین امکان تعریف و چاپ بارکد محصولات برای فروشندگان، به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک، فراهم می‌شود و صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی، می‌توانند از این سیستم به منظور تعیین سقف سفارش محصولات خود و هم‌چنین ثبت اسناد حسابداری از جمله درآمدها، هزینه‌های فروشگاه، پرداخت‌های خود، دریافت‌ها و … استفاده کنند.

در این سیستم، امکان ثبت منطقه و مسیر وجود دارد و برنامه ریزی ویزیت‌ها نیز بر اساس آن تعیین شده است. از طرف دیگر در این سیستم نرم افزاری فروشگاهی، سقف فروش برای هر کالا و در ازای هر ویزیتور تعیین و مشخص شده است. امکان مشخص کردن خط فروش برای کالا نیز از دیگر قابلیت‌های این سیستم کاربردی است. در این سیستم، هم‌چنین امکان تعریف تخفیفات به صورت‌های خطی، پلکانی، مبلغی، درصدی، بسته محصول و … نیز در نظر گرفته شده است.

سخن آخر
پخش مویرگی آیتمی است که در نسخه نوین پلاس هوشمند نوین ارائه شده است و دارای قابلیت‌های بسیاری است. این سیستم، شامل امکاناتی ویژه است. در حقیقت این سیستم علاوه بر برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش در کنار ماژول‌های انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل، می‌تواند نیازهای این کسب و کارها را به خوبی، پاسخ دهد. این سیستم، دارای انعطاف پذیری بالایی است و از این طریق، صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی، با به کارگیری این سیستم نرم افزاری می‌توانند پیچیدگی‌های فرایند فروش مویرگی را از بین ببرند.

منبع:

https://www.hnovin.com/what-distribution-channel/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.